oktober 1, 2007

Kitt eller shit

Posted in barn, blogg, förälder, mamma, ord den 10:39 e m av Elizabet

Min kära bloggläsare Mammapappabarn ställde en mycket intressant fråga idag. Menar du *shit* när du skriver *kitt*?

Började skratta (läs asgarva) för mig själv. För visst menar jag shit. Varför har jag då skrivit kitt? Ett ord som betyder fönsterkitt, narkotika, hasch etc? Ingen som helst aning. Och jag kan inte skylla på amningshjärnan heller.

Så, kära läsare. När ni läst kitt så har jag menat shit. Och ingenting annat. Från och med nu ska jag skriva rätt.

Tack Mammapappabarn!

2 kommentarer »

  1. Annica said,

    Haha! Det blir lätt fel när man ska titta på små kottar samtidigt.

  2. Elizabet said,

    Annica: Skrattar forftarande åt det…hittar det på flera ställen i bloggen…haha…


Kommentera

