oktober 8, 2007

Skrik

Posted in barn, bilfärd, förälder, gråt, mamma, pappa, skrik, tänder, trots den 7:31 e m av Elizabet

Många dagar har gått sen jag skrev sist. Bäst jag uppdaterar er lite.

Helgen var fantastisk. Neo lekte och lekte och lekte med sina kusiner. Oj, så roligt han hade det. Bildfärden hem var värre än den dit. My god vad han skrek. Visste inte att han hade den röstkapaciteten. Och uthålligheten. Från Norrköping till Södertälje. I ett. Sen slocknade han av ren utmattning.

Kvällen fortsatte med skrik. Skrik. Skrik. Han hade svårt att komma till ro. Vi bestämde att han skulle sova mellan oss. Bara för att känna vår närhet. Vi vaknade mitt i natten av att han var varm likt en braskamin. Feber.

Nu är det nära till tänderna bryter igenom. Man kan nästan se dem under det tunna tandköttet som är kvar.

2 kommentarer »

  1. Annica said,

    Så det är verkligen tänder på gång nu? Precis som vi trodde vi smarta kvinnor.-)

    Skönt att ni är hemma. Har ju saknat dina inlägg!

  2. Elizabet said,

    Annica: TACK vad go du är!!! Nu är jag back in business igen 🙂 Och snart kan jag även säga; Vad var det vi sa! 😉


Kommentera

