oktober 22, 2007

Mörker, ja tack!

Posted in förälder, kropp, mamma, missnöjd, utseende den 5:38 e m av Elizabet

Jag känner mig som ett halvupptuggat päron. Min kroppsform alltså. Brösten är numer obefintliga. Magen degig och flobbig. Går in lite här. Ut lite där. Låren bredare. Rumpan hängigare. Skin skin skin. Överallt. Och så är jag torr. Torr och fnöskig. En dusch och jag kliar sönder benen.

Känner mig läcker. Så läcker. Not!

Något positivt med att det börjar bli mörkt ute.

Kommentera

