december 9, 2007

Sju önskningar

Posted in önskningar, barn, förälder, kärlek, mamma, man, pappa den 10:36 e m av Elizabet

Ok. Jag har blivit utmanad av Annica. Måste skriva en önskelista med sju önskningar med korta eller långa motiveringar. Annica gjorde inga motiveringar. Så då gör inte jag heller det. Utmaningen ska skickas vidare till sju andra. Jag väljer att inte göra det. Vill du så får du gärna anta utmaningen.

Så till mina önskningar:

1. Att jag får leva ett kärleksfullt liv med min fantastiska man Nicklas i minst 50 år till (något vi sa till varandra när vi gifte oss)

2. Ett friskt, långt liv för mig och min familj

3. Fler barn

4. Orken, tiden och lusten att börja träna igen

5. En dagisplats till bästa sonen ever

6. Mindre hat och avund människor emellan. Mer kärlek.

7. Många julklappar till jul 🙂

2 kommentarer »

  1. Annica said,

    Fin lista!

  2. Elizabet said,

    Annica: Tack go du!


Kommentera

