december 11, 2007

Same same

Posted in barn, födelsedag, förälder, mamma, pappa, rastlös den 9:35 f m av Elizabet

Vi är nyss hemkomna från vår fantastiska semester. Ändå kryper det i kroppen på mig. Så mycket jag vill hinna med innan mammaledigheten är över. Så mycket jag vill upptäcka med mitt barn. Här hemma känns det som att dagarna bara går. Same same. No differense. Jag får panik.

Sitter och tittar efter en ny resa till våren. New York. Jag älskar den staden. Det var dessutom där min man friade. På min 30-års dag. Snart fyller min man 40. Kanske ska han få en resa i födelsedagspresent. Kanske.

4 kommentarer »

  1. Annica said,

    Ser att du ändrat bannern. Snyggt. Dom är så lika dina prinsar! Otroligt lika.

    Jag kan också få panik när jag tänker på hur fort tiden går.Sista barnet och allt. Sen lugnar jag mig och vet att livet fortsätter även sen. Det blir en vardag även med jobb och dagis. Nästan så att man tar tillvara tiden bättre då.

    Jag jobbade 80 procent och var ledig onsdagar. Det är perfekt. Jag älskar mina underbara onsdagar. Är man ledig fredagar så blir det bara massa fix inför helgen.

    Hur gammal är du? Har ingen koll på det måste jag erkänna. Kram en 32-åring

  2. Elizabet said,

    Annica: Visst blev det bra 🙂 De är ju mina guldgossar så klart båda ska vara med i bannern.

    Life goes on. So true! Tack. Fyller 32 nästa år. Still young and beautiful 😉 Kram och grattis igen!

  3. Annica said,

    Det var ju typiskt att du skulle vara yngre än mig då:-) Kram och tack!

  4. Elizabet said,

    Annica: Haha…fast du är visare 😉


Kommentera

