december 17, 2007

It’s a fact

Posted in barn, BH, bröst, förälder, jul, konstaterande, mamma, mode, shopping, trender den 12:13 e m av Elizabet

Var nere på stan igår. Skulle fixa det sista inför julen. Passade på att titta på lite kläder åt mig själv. Har inte gjort det på länge. Inser ganska fort att jag har noll koll. Något som är väldigt främmande för mig.

Tidigare var jag modedrottningen. Hade alltid det senaste. Var tidig med trender som inte slagit stort än. Hade känslan som så många andra ville ha. Nu var det andra bullar. Gick och drog i sånt som hade kommit in ”för länge sen”, enligt expediten. Undrade om vissa plagg var klänning eller tröja. Förstod mig inte på färgkombinationerna. Gick ur affären med en liten kasse. Och i kassen låg en BH. En storlek mindre.

It’s a fact. Brösten är en storlek mindre (från små till obefintliga) och jag har noll koll.   

4 kommentarer »

  1. mammapappabarn said,

    Guuud vad du hittar på. Alla som inte känner. E: Hon har visst koll! Och är alltid superärtig 🙂
    puss

  2. labanslabolina said,

    Jag tror också att du är skitsnygg! Ser ut som på korten jag sett här på bloggen. Känner dock igen problemet med brösten. Men vi slipper ryggont iaf:-)

  3. Det är skit med brösten. Från värsta bomberna (nåväl, C-kupa är väl bomber?), tillbaka till B-kupan när jag halvammade och nu ännu mindre än inna-barn-tiden: A-kupa. Fasen vilken skit.

  4. Elizabet said,

    Mammapappabarn: Haha…tack vännen. Trots spysjuka får du mig att skratta. Kände mig iaf som en bortkommen nolla i affären. Ändring på det snart.

    Annica: Så sant så sant, igen ryggvärk.

    Camillas lockar: You bet it’s bomber. Jga hade också C och så underbart det var. Nåja, när de inte var sprängfulla och värkte. En skål för A-kupa. Det kanske inte är så illa trots allt, eller 😉


Kommentera

