december 27, 2007

Krux

Posted in förälder, foto, julklapp, kärlek, mamma, man, mobiltelefon, strass den 11:10 f m av Elizabet

Jag måste ha varit snäll. Jättesnäll. Min älskade man gav mig en värsting mobiltelefon i julklapp. En klapp jag gärna vill W960bära med mig. Överallt. Ja, nästan i alla fall. Då till kruxet. Jag vill ha en halskedja i strass. Som ni ser finns en hängare till vänster om telefonen. Där. Exakt där ska jag fästa detta strasshalsband. Vad är kruxet med det då? Jo. Jag kan inte hitta något strasshalsband för mobiltelefoner. It’s in my head. Not in market. Så. Vet du om det finns? Var det finns? Om någon kan tillverka? Tell me. Pls.

2 kommentarer »

  1. Haha! Kan inte låta bli att garva. Nej, jag har inte sett det någonstans, men det finns säkert 😉 Hoppas någon har nåt bra tips.

  2. Elizabet said,

    Camillas lockar: Skratta du. Vänta du bara till du får se hur snyggt det kommer bli. Ska bara hitta det oxå 😉


Kommentera

