januari 3, 2008

Ny kvinna

Posted in Åre, barn, behandling, egen tid, förälder, Holiday Club, mamma den 5:22 e m av Elizabet

Man skulle kunna säga att jag fick en celeb-massage då min terapeut hade Kristin Kaspersen innan mig. Hade varit coolare om det varit Madonna, men Kristin får duga. Terapeuten påbörjar behandlingen och inser efter 30 minuter att hon påbörjat fel behandling. Jag skulle ju inte ha halvkropps utan helkroppsmassage. Inget mig emot. Jag fick en 45 minuter längre behandling. Yum! Ny kraft hette behandlingen. Jag kände mig mer som en ny kvinna.

2 kommentarer »

  1. Annica said,

    Utan Babuschka-ben! Bara det!

    Låter underbart! Vi var med barnen och badade på Holiday club i somras. Joakim tyckte att det var det bästa på hela sommaren. I augusti så det var lite folk. Vi fick bada hur länge vi ville. Mysig dag!

  2. Kaffeflickan said,

    Och en ny kvinna betyder en bättre mamma och en gladare fru. Det borde alla män lära sig. Lite oftare. Fniss.
    Ta hand om er och mer fritid till mammorna. Det är mitt nyårslöfte (fast jag har egentligen inga).


Kommentera

