februari 28, 2008

Back to the 80’s

Posted in 80-tal, barn, blogg, förälder, frisyr, mamma, minnas, musik, utmaning den 5:47 e m av Elizabet

Jag har fått en utmaning från Abbes pappa. Utamningen går ut på att jag ska bidra med mitt förslag på den slemmigaste 80-tals dängan. Riktigt rolig utmaning. Man slängs tillbaka till armpuffar och axelvaddar. Sköna tajts och sprakande färger och frisyrer.

Och självklart har jag hittat min slemmigaste 80-tals dänga. Ingen mindre än ”Oh mama” med Lili och Susie. Kolla in deras moves.

Dessvärre kan jag inte lägga upp videon, men en skön 80-tals länk går ju lika bra. Enjoy!

http://youtube.com/watch?v=f30pWmF49R0&feature=related

Nu har jag bidragit med min slem-låt. Vilken är din Marie, Rana och MissyElliot.

7 kommentarer »

  1. Annica said,

    Den har man mimat till inte bara en gång;-)

  2. Elizabet said,

    Annica: HAHA. Jag me! I rosa tajts och tovad lugg.

  3. Marie said,

    hums….. svårt..var så lite då..får tänka lite på det! Men jag har en utmaning till dig på min blogg. Anta den, då ja gär nyfiken på dig =)

  4. Rana said,

    Å fy fan, tackar som frågar. 🙂 Har sett de där blonda monstren (nej förLÅT) som du har som kandidater live. De kunde inte sjunga.

  5. Rana said,

    Mission accomplished. Vilken ångest.

  6. Abbes pappa said,

    Tackar.

    Ja, huh så slemmigt.

  7. Elizabet said,

    Marie: Men du har säkert dansat till någon dänga på dansgolvet 😉

    Rana: Förvånad att de i huvudtaget sålde plattor. Men det var ju så på glada 80-talet 🙂 Bra val du gjorde förresten!

    Abbes pappa: You are so welcome. Och tack för kul utmaning.


Kommentera

