mars 30, 2008

Kärlek

Posted in barn, kärlek, mamma, middag, pappa, vänner den 9:14 f m av Elizabet

Vi var på middag igår kväll hos min bästa vän. Vi bestämde en tidig middag med tanke på att vi har småbarn båda två. Naturligtvis blev vi en halvtimme sena (förlåt förlåt). Vi avnjöt en fantastisk middag och hade det lika trevligt som vanligt. Runt halvåtta snåret började barnen gnugga sig i ögonen och gnälla. De gick på övertid. Kvart över åtta var vi hemma igen. Vi sitter i soffan och myser, jag och min man. Tittar på varandra och ler. Trots en fantastisk kväll finns det tid för bara oss två.

4 kommentarer »

  1. mammapappabarn said,

    Gulle. Det var så mysigt! Vi gjorde samma sak. Mös i soffan 🙂

  2. MissyElliot said,

    Härligt att hinna få lite egentid också.
    🙂

  3. Jenny said,

    Hur känns det att börja jobba igen då? Är detsom du minns det eller har mycket ändrats på både arbetsplats och inne i dig själv? Lycka till.

  4. Elizabet said,

    Mammapappabarn: Mysigt 🙂

    MissyElliot: Så oerhört härligt. Och viktigt.

    Jenny: Det känns bra, tack. Känner mig peppad och inspirerad. Mycket har hänt rent organisatoriskt sen jag försvann. På gott och ont, som allt annat. Sen naturligtvis så har jag förändrats – jag ser saker och ting på ett nytt, sundare vis. Men jag vill garanterat tillbaka till min nuvarande arbetsgivare, något jag har förstått är väldigt vanligt att man inte vill efter en föräldrarledighet.


Kommentera

