april 17, 2008

Dåliga dagar

Posted in barn tagged , , , , , , , den 3:08 e m av Elizabet

Jag har varit dålig. Aldrig i mina snart 31 fullgågna år har jag haft en sådan huvudvärk. Till det adderades frossa, illamående och muskel/ledvärk. Men my god. Vad har jag gjort att förtjäna detta? Allt kom lagom med flytten till ön och pappans frånvaro. Jag grät och bad honom flyga hem. Vilket han ville. Men alla (läs alla) flyg var fullbokade pga inställda flyg. Så där låg jag på golvet. Med en underbar lekandes kille, som undrade varför mamma inte var som vanligt.

4 kommentarer »

  1. mammapappabarn said,

    Nämen gumman, vad var det för fel??? Hoppas du mår bra nu. Kram

  2. Elizabet said,

    Mammapappabarn: Nämen usch, jag vet inte vad det var. Var helt däckad i tre dagar. Men nu mår jag bra igen. Ringde både läkare och barnmorska. Båda sa att det inte kunde skada barnet så då var det bara till att bita ihop. Kram

  3. Blä. Det där är skit. Måtte det dröja till nästa gång 😦

  4. Isabelle said,

    Usch, det lät verkligen jobbigt. Man känner sig så hjälplös när något sånt där händer. Hoppas du får må bra nu!


Kommentera

