juli 3, 2008

Trasa

Posted in barn tagged , , , , , , den 9:10 f m av Elizabet

Vaknade inatt av att Neo ropade på mig. Strax innan hade han legat och pratat. Så här i efterhand inser jag att han inte pratade utan yrade. Jag lyfter upp en skållhet liten kille. Han klänger sig fast vid mig och upprepar ”Mamma”. Vår lille prins har feber. Hög feber.

Jag vaknar på morgonen och han är fortfarande varm. Men inte som under natten. Jag smyger upp för att göra mig i ordning. Just idag av alla dagar ska jag flyga till Stockholm. Ön har aldrig känts så här långt ifrån fastlandet som idag.

2 kommentarer »

  1. MissyElliot said,

    Usch, det är aldrig roligt när de små är dåliga. Och än värre när man är långt borta.
    Skickar lite krya-på-dej-kramiar till Neo.

  2. Elizabet said,

    MissyElliot: Tack goa du. Det hjälpte 🙂


Kommentera

