september 2, 2008

Inte ett dugg bättre

Posted in barn tagged , , , , , , den 7:52 e m av Elizabet

Neo hade varit lika arg under lunchen idag. Jag vet inte vad som serverades. Det var inte relevant att veta tyckte min man. Själv vill jag veta så man kan förstå. Men men, han sköter inskolningen och jag lägger mig inte i (trots att hela min kropp skriker på att få lägga sig i lite i alla fall).

Att somna hade tydligen också tagit tid. Längre tid idag. Herregud, jag som trodde att det skulle bli bättre för varje dag. Men icke. Undrar var det här kommer att sluta?!

Kommentera

