november 4, 2008

Lyckorus

Posted in barn tagged , , , , den 5:14 e m av Elizabet

En vecka har gått sen mitt senaste inlägg. En vecka av underbar tid med Meja. En fortsatt underbar tid med Neo.

Vi har verkligen två fantastiska barn. Neo är en stolt storebror. Allt är ”Meja, Meja, Meja”. Meja får låna hans leksaker. Äta hans knäckebröd (ja, Neo placerar brödet i hennes hand och säger ”Ssså” vänligt och bestämt. När hon släpper taget upprepar han proceduren). Och vaggar hennes insats.

Jag befinner mig i ett lyckorus.

2 kommentarer »

  1. Annica said,

    I know! Ett barn är fantastiskt men två är ännu häftigare.

    Jag tittade på mina små imorse och blev tårögd. Att se dom tillsammans och inse att det är mina. Det är stort.

  2. Annica said,

    Och vad stor Neo ser ut! Storebror.


Kommentera

