januari 6, 2009

Fortsättning följer

Posted in barn tagged , , , , , , , den 3:27 e m av Elizabet

Har precis gjort första blogginlägget på länge. En jul har passerat. Och ett nytt år har startat. Under denna tid har jag funderat. Och våndats över blogget. Skulle den avslutas med 2008? Eller skulle den få nya tag med det nya året?

Jag tror att tomheten skulle vara för stor om den tog slut. Trots allt är bloggen min frizon. Min egentid. Min berättelse. Om min underbara familj och liv. Tack alla ni som följer min story. Och en god fortsättning på det nya året. Låt det bli fantastiskt för oss alla.

2 kommentarer »

  1. Annica said,

    Tid för eftertanke är aldrig fel. Jag tänker också ibland att jag lägger av. Sen kommer suget att skriva igen. Och jag saknar den där gemenskapen som bloggvärlden ger.

    Känner som du att det är min egentid. Då jag får sitta ner. ´

    Och kul att du fortsätter skriva! Kram Annica

  2. Elizabet said,

    Annica: Tack rara!


Kommentera

