januari 9, 2009

499 300 till

Posted in barn tagged , , , , , den 10:03 e m av Elizabet

Har på Let’s Dance i bakgrunden medan jag sitter och surfar på nätet. Det är Blondinbellas tur att dansa som stolt deklarerar att hon har en halv miljon läsare i veckan. En halv miljon. Fatta siffran. Vad sjutton skriver man om då som är så intressant?! Själv är jag stolt över mina 700 i veckan. Tänk om ytterligare 499 300 besökare skulle hitta till mig. Vilken prestationsångest. Och trevlig pay-check i och för sig.

8 kommentarer »

  1. Annica said,

    Och hur många är över 20 år undrar jag? Men det är kul ändå att kunna vara så ung och få betalt för att man skriver om ett intresse.

  2. Elizabet said,

    Annica: Det i och för sig…kanske inte min målgrupp😉

  3. MissyElliot said,

    HUa, jag kan inte fatta fenomenet? Blondinbella. Hur man kan bli känd genom att skriva en massa ointressant är för mig en gåta… Då har jag hellre mina ”få” läsare…
    kramiz

    • Elizabet said,

      MissyElliot: Hear hear! Kram

  4. loppan said,

    Kanske dags att ta fram gamla matematikboken? 490 300 + 700 blir 491 000 och inte 500 000😉

    • Elizabet said,

      Loppan: Ja men rackarns Loppan – du har helt rätt. Hahah…jag får skylla på amningshjärnan. Tack för rättelsen. Uppdaterar genast.

  5. Annica said,

    Inte *S* Inte min heller. Men min poäng här att henns blogg fyller sitt syfte för hennes läsare. Uppenbarligen. Och alla bloggar har väl rätt att finnas? Man måste ju inte läsa.

    Jag tror många är avundsjuka. Jag skulle älska att få betalat för min blogg med tanke på alla tid jag lägger ner på den.

    Det finns tom en hata-Blondinbella-blogg. Är inte det löjligt så säg?!

  6. Annica said,

    Och jag kan inte stava!


Kommentera

