januari 20, 2009

Och så lite viktsnack

Posted in barn tagged , , , den 3:35 e m av Elizabet

Länge sen jag nämnde något om vikten. Så vi kör lite viktsnack…

Imorse stod vågen på 57,5 (hurra!) kg. Vägde in mig på 57 kg med Meja så egentligen har jag (nästan) kommit i mål. Men jag trivs bäst när jag väger 55 kg. Så det är mitt mål. Sen har vi ju det där där med höfterna också…men det är det ju lite svårt att göra något åt. Tydligen kan det ta upp till 5 år innan kroppen är återställd. Då är det ju bara 4 år och 9 månader kvar. I bästa fall.

3 kommentarer »

  1. Annica said,

    Då är vi likisar du och jag. Jag väger också 55 kilo (170 lång). Men magen är inte lika platt som den var förr trots samma vikt. Jag är nöjd ändå. Tänk alla som får kämpa för att gå ner sina graviditetskilon.

    • Elizabet said,

      Annica: Du är en smalis med andra ord😉 Håller med – skönt att det bara ger sig med tiden utan svett och tårar.

  2. Annica said,

    Jag är tacksam för det. Lat som jag är.


Kommentera

