februari 10, 2009

Ovanor

Posted in Uncategorized tagged , den 11:35 f m av Elizabet

Jag är utmanad. Av Annica. Utmaningen handlar om vilka ovanor jag har. Hmm. Och jag som trodde att jag inte hade några…

Såhär går det till.

”Bloggaren skriver 8 ovanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 ovanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar.”

  1. Jag är beroende av Internet.
  2. Dricker alldeles för mycket kaffe.
  3. Låter aldrig min man gå på toaletten i fred. Tar gärna med mig barnen in samtidigt.
  4. Läser sällan färdigt en bok utan börjar gärna på en ny istället.
  5. Har dåligt tålamod.
  6. Ser ut som en babuschka på benen innan jag orkar raka dem.
  7. Köper alldeles för dyra krämer och smink.
  8. Är en shopoholic.

Låt mig höra om era ovanor…
Annas Kaos, Mammapappabarn, Ranas Horisont, MissyElliot, Camillas  Lockar, MickisnyaLiv, Zäta och Humle & Dumle.

6 kommentarer »

  1. Annica said,

    Kul att du hakade på!

    Listan stämmer in även på mig förut att jag inte dricker kaffe och att mannen alltid låser toalettdörren;)

    Du som tyckte min ansiktskräm var så dyr. Vad använder du *nyfiken*

  2. Elizabet said,

    Annica: Det var roligt att få blotta sina mindre goda sidor lite grand😉

    Jag har gått över till Dermalogica från MD. MD var såå svindyrt. 750 kr för 50 ml. Dermalogica kostar 630 kr 100 ml. Dyrt, men inte lika dyrt. Nu har jag via en av dina bloggläsare fått tipset om en site som säljer D jättebilligt (via Jersey tror jag det var). Typ halva priset. Lycka😀

  3. Annica said,

    Mitt serum är från MD. Säg inte till min man vad det kostar är du snäll;)

    Och det är roligt att läsa sånt;) Det kan bli för gulligt för oss mammabloggare ibland.

    Jag gillar verkligen din blogg och det är så roligt att du hinner skriva mer nu! Mer Elizabet är folket!

  4. Elizabet said,

    Annica: Visst är det bra! D är minst lika bra.
    Håller med. Lite för mycket gulleplutt ibland😉
    Tack rara du. Dito!
    Har fått tillbaka gnistan igen för bloggen och det är så ruskigt roligt.
    Kram

  5. lindalaj said,

    Hej! Va kul!! Får jag ju nsätan utmana mig själv på;) Hehe..
    Kolla in tävlingen på min blogg! Handla barnprylar på Barabus.se och få pengarna tillbax!
    Ha en go vecka=)
    Linda=)

    • Elizabet said,

      Linda: Det tycker jag absolut att du ska göra🙂
      Ska genast kolla in tävligen på din blogg. Trevlig söndag!


Kommentera

