maj 17, 2009

Inga fler ursäkter

Posted in Uncategorized tagged , , , , , , den 9:48 e m av Elizabet

Jag är helt slut. De senaste veckorna har varit överjävliga (milt uttryckt). Därav min frånvaro (delvis…vårt Internet slutade att fungera 1 maj). Vi har packat ner ett helt hem. Jag har fått mild mjölstockning. Varit på min bästa väns möhippa. Flyttat dagen därpå (till vårt paradis). Packat upp (lååångt ifrån klara…suck). Frustrerad över att Internet fortfarande inte fungerar. Hamnat i utmattningskoma. Inte kommit ur den än. Blivit glad att mannen löst WWW-skiten. Gör små tysta glädjetjut (barnen sover) att jag äntligen kan blogga igen. Förlåt kära bloggvänner för min frånvaro. Nu finns inga mer ursäkter. 

God natt!

1 kommentar »

  1. Annica said,

    Vad jobbigt det låter! Både allt stökande och att vara utan internet.

    Vill du sluta amma eller fungerar det bra?

    Jag hade en liknande sommar förra året. Flyttade, mannen jobbade hela sommaren, planerade ett bröllop och barnen ville bara ute och leka i sommarvärmen.Man känner sig minst sagt splittrad och stressad.Då hade jag ändå ingen bebis som du har.

    Jag tröstade mig med att jag aldrig kommer att flytta igen med så små barn. För hur lätt är det att packa ner och upp med små barn?

    Hoppas det blir en lugn och skön sommar nu med barn som sover bra! Kram Annica


Kommentera

